Club RuneScape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Bezoek deze fora eens!

 

april 2024
madiwodovrzazo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalender Kalender

Recent CP en RS-nieuws.

Actueel Club Penguin:

 

 

De nieuwe snow & sports catalogus is uit!

Helemaal vol winter en kerst spullen.

Ook is er wat terug een Clothing Catalog uitgekomen en daarin zit alles klaar voor de winter!

 

Fairy Fables, de nieuwe voorstelling in de Stage! Het decor is nogal vaag, maar er zijn weer leuke items en een muziekje dat sterk doet denken aan Medieval Party 2.

 

 

Actueel RuneScape:

 

Een Thanksgiving Event! Waar Wendy en Trogs van Halloween zijn lopen kalkoenen (Turkies) van level 5. Vermoord er een en krijg de emotie, een voedselopslag-ding dat geloof ik 10 dingen kan bewaren (bijv. je stopt er 10 zwaardvissen in die elk 14 helen, dat bevat de Cornupucia (of zoiets) 140 hitpoints. Als je full hitpoints had, en je verloor er 50, dan klik je op je Cornupucia en je krijgt alles weer terug t/m het totaal. En dat bevat dat ding du nog 90 HP!), een rauwe kalkoen/drumstick en uiteraard botten. De Cornupucia is terug te vinden bij Diange na het destroyen (vernietigen).

 

Nieuwe kleding!

Elite armour en Dagon'hai robes gloednieuw!

Helaas is het alleen voor members..

 

"While Guthix Sleeps" de nieuwe quest!

Het is RuneScape's eerste grandmaster quest, enorm veel requirements!

kijk hier voor de questguide.

 

 

 

 

Stelling v.d. week

De stelling van deze week is:

Ik heb veel cadeaus gekregen van de Sint.

Stem snel in het laatste subforum bij 'Algemeen'!

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik heb 3sqp! Ik wil er meer! Empty Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

Bericht  Ijzige vogel di jan 27, 2009 6:16 pm

Geef mij een nieuwe quest! Vraag om skills. Smile

Ijzige vogel
Goede speler
Goede speler

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 15-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb 3sqp! Ik wil er meer! Empty Re: Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

Bericht  Scrachasniff/Fswe1 wo jan 28, 2009 4:29 pm

Mountain's Fountain

Beschrijving: Oei! De Monastery bij Edgeville zit in het nauw! Kun jij de monniken helpen?

Moeilijkheidsgraad: Gemmideld.

Lengte: Redelijk kort.

Startpunt: Laat jezelf helen door een monnik in de Monastery je zal de wijsheid krijgen van hun problemen.

Alleen voor Ijzige Vogel: Ja! Stupid joke Razz Wink Laughing

Eisen: Je moet Dragon Slayer en Restless Ghost afhebben. Scrachasniff's Demon Slayer kan handig zijn. Je moet een monster van level 42 kunnen doden. 20 Mining en Smithing vereist.

Benodigde spullen: Pickaxe, zet je geld op de bank. Axe en tinderbox, plus en bucket met melk, gemolken in Lumbridge. Beetje eten misschien.


Je komt erachter dan de monniken op zoek zijn naar een legendarische fontein in de Ice Fountain. Ga nu naar Abbot Langley, die de Prayer Guild 'bewaakt'. Hij zegt dat je 3 dingen nodig hebt om de deur naar de fontein te vinden: Een onwaardige gouden munt, ondode botten en een heilige zilverstaaf met schorpioenengeur.


De coin
Dit is lekker makkelijk. Ga naar Rimmington en zoek het huisje waar boven Hengel en zijn vrouw zitten. Zorg ervoor dat je nu GEEN ander geld bij je hebt. Bedel bij Anna om geld, je krijgt een coin. Deze is je onwaardig, omdat je hem niet hebt verdiend. Verder naar Port Sarim.

De botten
Ga naar Karamja en ga in het westen de vulkaan binnen. Ren langs de skeletten en spinnen, ga door de muur naar Crandor en ren langs de demonen. Dood hier een Giant Skeleton en pak zijn botten op. GEEN coins, als hij die dropt. Als je tijdens de quest wel coins oppakt moet je dat droppen/banken en opnieuw bij Anna bedelen. Je hebt nu ondode botten.

Het zilver
Houw wat zilvererts in Al Kharid en vermoord hierna een schorpioen. Nu is je erts vervuld met schorpioen. Smelt dit om tot een Scorpion Silver Bar en use deze op een monnik in de Monestary om hem te blessen.

Ga nu naar Abbot Langley, hij zegt dat je naar het orakel moet. Praat met het orakel op de Ice Mountain. Je moet een dode boom die het verst van het orakel vandaan is, maar wel op witte grond omhakken en aansteken op de berg. Maar eerst moet je hem melk geven. Ga achter zijn tentje staan en giet de melk over de grond (emty pucket of milk). De bucket moet je voor zijn tent droppen.
Ga naar het begin van de berg en hak de boom om waarvan jij denkt dat die op de berg staat en het verst van het orakel. Steek de logs aan aan de westkant van de tent van het orakel en begraaf je botten aan de oostkant. Drop de coin waar je eerst de melk had uitgespreid. Geef je staaf aan Abbot Langley. Hij zal zeggen dat je je best hebt gedaan, maar dat hij ontdekt heeft dat de fontein niet bestaat! Het was maar een legende! Je krijgt wel je beloning als je met het orakel praat.

Beloning: Mogelijkheid eerder coins te krijgen als je goblins vermoord als je het ritueel bij het Orakel uitvoert en een dubbele Prayer-bonus als je Bonedust Monk Robes draagt. Haal Monk robes uit de prayer guild (of GE) en doorzoek de kist van de geest van Restless Ghost in Lumbridge.

SQP:2
Scrachasniff/Fswe1
Scrachasniff/Fswe1
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 194
Registratiedatum : 02-11-08
Woonplaats : Amsterdam

http://scrachasniff.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb 3sqp! Ik wil er meer! Empty Re: Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

Bericht  Ijzige vogel wo jan 28, 2009 5:24 pm

Wow! Is dit onderdeel van een echte quest? Smile

Ijzige vogel
Goede speler
Goede speler

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 15-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb 3sqp! Ik wil er meer! Empty Re: Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

Bericht  Scrachasniff/Fswe1 wo jan 28, 2009 9:59 pm

Nee, zelf bedacht. Je snapt natuurlijk dat je van de monniken en het orakel niks aan de weet komt, en dat dat schorpioegedoe totale onzin is, maar toch...
DOEN! Mister Yellow
Scrachasniff/Fswe1
Scrachasniff/Fswe1
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 194
Registratiedatum : 02-11-08
Woonplaats : Amsterdam

http://scrachasniff.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb 3sqp! Ik wil er meer! Empty Re: Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

Bericht  Ijzige vogel do jan 29, 2009 6:47 pm

Ow, eh... Oke! Smile

Ijzige vogel
Goede speler
Goede speler

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 15-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb 3sqp! Ik wil er meer! Empty Re: Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

Bericht  Scrachasniff/Fswe1 do feb 19, 2009 11:16 pm

Alleh... al klaar? Domkijkende fluiter
Scrachasniff/Fswe1
Scrachasniff/Fswe1
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 194
Registratiedatum : 02-11-08
Woonplaats : Amsterdam

http://scrachasniff.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb 3sqp! Ik wil er meer! Empty Re: Ik heb 3sqp! Ik wil er meer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum