Club RuneScape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Bezoek deze fora eens!

 

mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Recent CP en RS-nieuws.

Actueel Club Penguin:

 

 

De nieuwe snow & sports catalogus is uit!

Helemaal vol winter en kerst spullen.

Ook is er wat terug een Clothing Catalog uitgekomen en daarin zit alles klaar voor de winter!

 

Fairy Fables, de nieuwe voorstelling in de Stage! Het decor is nogal vaag, maar er zijn weer leuke items en een muziekje dat sterk doet denken aan Medieval Party 2.

 

 

Actueel RuneScape:

 

Een Thanksgiving Event! Waar Wendy en Trogs van Halloween zijn lopen kalkoenen (Turkies) van level 5. Vermoord er een en krijg de emotie, een voedselopslag-ding dat geloof ik 10 dingen kan bewaren (bijv. je stopt er 10 zwaardvissen in die elk 14 helen, dat bevat de Cornupucia (of zoiets) 140 hitpoints. Als je full hitpoints had, en je verloor er 50, dan klik je op je Cornupucia en je krijgt alles weer terug t/m het totaal. En dat bevat dat ding du nog 90 HP!), een rauwe kalkoen/drumstick en uiteraard botten. De Cornupucia is terug te vinden bij Diange na het destroyen (vernietigen).

 

Nieuwe kleding!

Elite armour en Dagon'hai robes gloednieuw!

Helaas is het alleen voor members..

 

"While Guthix Sleeps" de nieuwe quest!

Het is RuneScape's eerste grandmaster quest, enorm veel requirements!

kijk hier voor de questguide.

 

 

 

 

Stelling v.d. week

De stelling van deze week is:

Ik heb veel cadeaus gekregen van de Sint.

Stem snel in het laatste subforum bij 'Algemeen'!

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Wát is Runescape?!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wát is Runescape?! Empty Wát is Runescape?!

Bericht  Ijzige vogel zo nov 16, 2008 10:29 am

Hallo allemaal, ik heb hulp nodig! Dit forum gaat over CP en Rs, maar...

WAT IS RUNESCAPE???

Kan iemand het me duidelijk uitleggen? Bedankt!

Ijzige vogel
Goede speler
Goede speler

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 15-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wát is Runescape?! Empty Re: Wát is Runescape?!

Bericht  Rsnieuws zo nov 16, 2008 11:11 am

Ik wil het je best uitleggen:

RuneScape is een op Java gebaseerde 3D MMORPG spel, gelmaakt door Jagex Ltd op 4 januari 2001. Er zijn twee versies van het spel, P2P (PayToPlay) waarbij er betaalt moet worden voor extra's en F2P (FreeToPlay), de gratis versie. Er zijn ongeveer 10 miljoen F2P spelers en meer dan 1 miljoen P2P. RuneScape is naar idee van Andrew Gower, de auteur van DeviousMUD, de eerste versie van RuneScape in 1998. Spelers kunnen met elkaar communiceren door te ruilen, chatten, tegen elkaar te vechten of mini-games te spelen waarbij de speler met andere spelers samen moet werken.

Dat is zeg maar een beetje over de makers, maar nu waar het over gaat:

Het spel draait om een middeleeuws fantasiethema, dat lijkt op spellen zoals W.O.W of EverQuest (I & II). [u]Bijzonder in RuneScape is dat het ook speelbaar is zonder te vechten of andere activiteiten te ontplooien maar door bijvoorbeeld het bereiden van pizza's of het omhakken van bomen, vissen, vuurtjes maken, tuinieren, constructie: je kan namelijk als je P2P bent je eigen huis bouwen. Net zoals club penguin. [u]

De basis van het spelen is de mogelijkheid om via allerlei activiteiten experience points (XP = ervaringspunten = experience points) te verzamelen. Als je een bepaald aantal het gehaald kan je skill-level omhoog gaan. De kracht van een speler in een gevecht wordt bepaald door middel van combat level; met skills die te maken hebben met vechten kun je je combat omhoog mee krijgen (Attack, Strength, Defence, Ranged, Prayer, Magic, Hitpoints en voor members ook Summoning).

Er zijn ook quests (taken) en die kan je voltooien door die taken dus te doen. Je moet bijvoorbeeld iemand vermoorden voor een quest, maar bij somige moet je juist hun dode tuintje helpen! Mister Yellow

Nu ga ik een paar plaatjes laten zien: cheers

In dit plaatje hak ik een boom om bij een riviertje:
Wát is Runescape?! F_hakkenm_68024ea

Vechten (attack):
Wát is Runescape?! F_vechtenm_ed945db


Het is een leuk spel om te spelen! probeer het eens: http://www.runescape.com/ , als je verdere informatie wil hebben of meer screenshots, kan je de quest guides en de andere guides op mijn runescape site: Rsnieuws bekijken!
Rsnieuws
Rsnieuws
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 13-11-08
Leeftijd : 27
Woonplaats : Deventer

http://rsnieuws.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wát is Runescape?! Empty Re: Wát is Runescape?!

Bericht  Ijzige vogel zo nov 16, 2008 11:40 am

Oké! Ik heb een account...Razz Ik loop nu in die wereld rond, maar wat moet ik doen!? Ik heb de 'intro' al gehaald!..

Ijzige vogel
Goede speler
Goede speler

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 15-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wát is Runescape?! Empty Re: Wát is Runescape?!

Bericht  Rsnieuws zo nov 16, 2008 11:43 am

Probeer eens bomen om te hakken, probeer questen te doen (eventueel met de quest guides van mijn site Razz ). Ga een beetje de wereld verkennen en probeer een aantal levels omhoog te halen.
Rsnieuws
Rsnieuws
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 13-11-08
Leeftijd : 27
Woonplaats : Deventer

http://rsnieuws.wordpress.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Wát is Runescape?! Empty Re: Wát is Runescape?!

Bericht  Scrachasniff/Fswe1 zo nov 16, 2008 12:22 pm

Als je wilt kun je op mij trainen in Duel Arena. Op Rsnieuws' site de uitleg. Als je er genoeg van krijgt vermoord ik je. Maar je verliest geen spullen. Het is zogezegd een Safe Minigame. Terwijl Ranged Xp234 rotte tomaten naar ons gooit! Stupid joke

Maar goed, probleem opgelost.
Scrachasniff/Fswe1
Scrachasniff/Fswe1
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 194
Registratiedatum : 02-11-08
Woonplaats : Amsterdam

http://scrachasniff.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wát is Runescape?! Empty Re: Wát is Runescape?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum